Co všechno vám dlužím

22. července 2010 v 12:51 | JR |  ostatní
Od návratu z dovolené se do toho blogování nějak ne a ne dostat. Kromě uspokojování potřeb neukojitelného zaměstnavatele, jsou to pořád samé volnočasové aktivity, jako zahradní restaurace, kolo, filmový festival, promítání fotek, každodenní poslouchání čteného Harryho Pottera a tak dále. O vedrech, která mne doslova ničí a automaticky vypínají mozek ani nemluvě.

Co všechno vám čtenářům teda vlastně dlužím?

1) Podbrobné reporty z dovolené na Islandu.

To je jasné, to bude seriál na dlouho, resp. na tak dlouho jak mne to bude bavit. Už jsem dokonce dal pár obrázků na facebook (abych tam aspoň něco měl, když už to jinak prakticky nepoužívám), ale to je bez komentáře, bez vysvětlivek, bez atmosféry. Samozřejmě na blogu později vylíčím vše do podrobna, včetně takzvaně kritického prvního dne, kdy se nám opět stal jeden malér a kdy jsme do pokladnice cestovatelských zážitků přidali půlnoční návštěvu rejkjavické pohotovosti. Naštěstí ale vše dobře dopadlo, není se čeho obávat. Určitě uvidíte papuchalky a ledovce a ledové kry a sopečný popel a měsíční krajinu a gejzíry a velryby a útok ptáků na člověka jak z Hictchcocka... prostě tři týdny napěchované pestrobarevnými zážitky. Tak se nebojte, to určitě přijde.

Mordor
Tam - tam někde, je ta sopka Ejafjallajökull (čti: Ejafjatlajoekutl s jazykem čtyřikrát zalomeným a přišlápnutým levou nohou v kolenou pokrčenou)

2) Report z MFFKV 45. ročník

V tomto směru jsem s článkem asi nejdále - mám už sepsané všechny filmy, které jsem viděl, bylo jich opět velmi požehnaně, a proto zatím schází můj zasvěcený komentář. Musím jednat rychle, nebo zapomenu o čem to bylo. V každém případě se letošní festival opět vydařil, je to přesně ten týden, o kterém říkal pan doktor ve Vesničce, že "by si ho měl člověk dobře zapamatovat a schovat na horší časy, jako takovej ohříváček".

MFFKV45

3) Akrobatický let

Ano, poletím akrobaticky aktobatickým letadlem. Prý teda. Celé je to zamotaná historie jednoho dárku pro někoho jiného, který někdo vymyslel a pak se mu to vymstilo. Hrozně se bojím a zároveň se hrozně těším. Taková dost nezvyklá kombinace, uvidíme tuto neděli v 11:00 pokud to klimatické podmínky vůbec dovolí.

poukaz

4) Náš nový byt

Jaksi jsem se o tom pořádně nezmínil před dovolenou, ale koupili jsme druhý byt. A to tak, že ten vedle našeho stávajícího. Máme teď dva, ó my se máme! V tom druhém zatím jen suším stan, ale až to jednou propojíme... to bude na celou novou rubriku článků!

byt
Takhle nějak by to mohlo, ale taky nemuselo vypadat

5) Pohledy

Dříve jsem zde po vzoru pana JM uveřejňoval všechny zahraniční pohledy, které jsme dostali, myslím, že tuto tradici ukončím, abych zbytečně nekopíroval právě autora nápadu, a hlavně abych si ulehčil práci se skenováním :-) V každém případě ale všem za pohledy moc děkujeme!

Tož tak, to jsou mé hlavní závazky, a já  celou situaci komplexně analyzuju a vyhodnocuju (jak by řekli v Kouři) a v pravou chvíli se do věci vložím (jak by dodali Cimrmani)

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 jm jm | Web | 22. července 2010 v 19:46 | Reagovat

Máš těch dluhů požehnaně...

Je to pravda, že na letišti v Rejkjavíku tě testujou celníci, jestli umíš říct to Ejafjallajökull?

2 JR JR | 23. července 2010 v 8:53 | Reagovat

Náhodou ne. Na letišti v Rejkjavíku jsme po vyzvednutí báglů tak nějak šli a šli a pořád čekali kdy nás někdo jako bude legitimovat, šacovat (testovat na jazykové dovednosti)... a najednou jsme byli venku! Nikde nic, klídek pohoda.

Ale islandština je fakt strašnej jazyk, většinou jsem ani nebyl schopnej přečíst název místa, kde jsem zrovna byl. Ještě že tam všichni mluví tam dobře anglicky.

3 Proky Proky | E-mail | Web | 26. července 2010 v 22:27 | Reagovat

Uz jsem moc zvedev na fotky a povidani!

4 Sargo Sargo | 27. července 2010 v 10:40 | Reagovat

Prosím vysokou prioritu Islandu! Chci tam stále, tak ať vím, jestli tam mám chtít zase o kousek víc! :-))

5 JR JR | 27. července 2010 v 10:42 | Reagovat

Sargo: no jasně, teď už je to na prvním místě :-) Už jen zvolit míru rozvleklosti s jakou o tom budu psát.

6 Sargo Sargo | 29. července 2010 v 14:19 | Reagovat

JR: maximální! :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.